ZAMÓWIENIA I POMOC
KIWI MEDIA - Reklama & Marketing. DZIŚ MA ZNACZENIE JUTRO.

projektujemy strony

dopasowane do wszystkich urządzeń

Dlaczego strona www jest tak ważna ?

Dlaczego strona www jest tak ważna ?

Nie od dziś wiadomo, że strony internetowe zaliczane są do kluczowych narzędzi marketingowych, stając się na przestrzeni ostatnich lat nie tylko głównym źródłem informacji o firmie, marce czy instytucji, ale także co niezwykle istotne, podstawowym kanałem komunikacji wśród potencjalnych klientów.

W dobie popularyzacji internetu oraz niezwykle aktywnym otoczeniu rynkowym profesjonalne witryny internetowe pełnią nieocenioną rolę podczas realizacji scenariusza promocji i rozwoju biznesu.

To właśnie w oparciu o rzetelnie przygotowane strony www, dopasowane do profilu firmy oraz jej indywidualnych potrzeb, większość świadomych podmiotów kreuje swoje strategie i plany wizerunkowe.

Proces tworzenia strony internetowej
1
Analiza potrzeb Klienta oraz jego bezpośredniej konkurencji

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

1

Analiza potrzeb Klienta oraz jego bezpośredniej konkurencji

Pierwszym oraz podstawowym warunkiem stworzenia profesjonalnej strony internetowej jest określenie funkcji serwisu oraz podmiotów do których będzie on adresowany. W trakcie konsultacji z naszymi Klientami analizujemy wszystkie pytania i załozenia koncepcyjne, a na podstawie wyciąganych wniosków wspólnie tworzymy zarys i strukturę projektu.

2
Opracowanie mapy serwisu oraz schematów nawigacji

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

2

Opracowanie mapy serwisu oraz schematów nawigacji

W oparciu o wspólne ustalenia i wytyczne Klientów, planujemy rozmieszczenie poszczególnych treści, grafik i układu stron. W formie przejrzystej makiety tworzymy mapę serwisu, która oprócz klasycznych kwerend i zależności pomiędzy wewnętrznymi linkami i funkcjami serwisu zawiera także dodatkowe elementy nawigacji.

3
Projekt graficzny strony internetowej

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

3

Projekt graficzny strony www

Biorąc pod uwagę klasyfikację poszczególnych etapów tworzenia stron internetowych, projekt szaty graficznej z punktu widzenia Klienta należy do najważniejszych. Etap ten odpowiada za przygotowanie graficznych systemów nawigacji, wyboru typografii, planowanej kolorystyki oraz poszczególnych kategorii grafik, banerów i billboardów. Prace przy ich tworzeniu odbywają się na podstawie opracowanych schematów i ustaleń, ściśle nawiązując do obowiązujących trendów oraz identyfikacji wizualnej zamawiającego. Po zakończeniu prac projektowych przedstawiamy naszym Klientom aktualny stan grafik z podziałem na stronę główną oraz określone podstrony.

Warto zaznaczyć, że od lat specjalizujemy się w tworzeniu nieszablonowych, oryginalnych kreacji, dokładając wszelkich starań, aby proponowane przez nas koncepcje były nie tylko spójne z misją i strategią rozwoju firmy, ale przede wszystkim z powodzeniem wyróżniały Państwa markę na tle konkurencji.

4
Kodowanie oraz programowanie witryny

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

4

Kodowanie oraz programowanie witryny

Po zakończeniu projektowania i zaakceptowaniu strony przez zamawiającego przystępujemy do procesu kodowania oraz wdrażania funkcjonalności. Na tym etapie nasi programiści zajmują się cięciem grafiki na elementy składowe strony oraz ich integracją z zamówionymi modułami. Zostaje także (wg wcześniejszych ustaleń) zainstalowany system zarządzania treścią CMS oraz określone bazy danych użytkowników. Programowanie odbywa się zgodnie ze standardami web, tak aby wszystkie treści i grafiki wyświetlały się poprawnie w różnych przeglądarkach, jednocześnie umożliwiając internautom szybkie wczytywanie się poszczególnych stron serwisu. Etap ten odpowada również za optymalizację kodu źródłowego, który stając się "przyjaznym" dla wyszukiwarek internetowych ułatwia nam osiąganie coraz lepszych pozycji ratingowych np. w Google.

5
Test serwisu

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

5

Test serwisu

Testowanie polega w szczególności na zbadaniu poprawności kodu oraz funkcjonalności poszczegolnych systemów nawigacji i odnośników. Na tym etapie sprawdza się również reakcje systemu na błędnie wprowadzone dane w CMS oraz wpływ na ich prawidłowe wyświetlanie w sieci.

6
Wdrożenie i publikacja strony internetowej

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

6

Wdrożenie i publikacja strony internetowej

Aby strona internetowa była widoczna dla użytkowników powinnna mieć swoją unikatową nazwę (domenę) oraz wykupiony tzw. hosting (serwer). Zachowując kompleksowość naszych usług proponujemy Klientom wdrożenia zarówno na serwerach oferowanych przez naszą firmę, jak również na wskazanych przez zamawiającego. Doradzamy w kwestii wyboru i rejestracji jak najlepszej dla Państwa domeny - tak, aby adres jej był możliwie jak najprostszy i najkrótszy, a ona sama stała się kluczowym elementem strategii marketingowej Państwa działalności.

7
Kurs obsługi CMS

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

7

Kurs obsługi CMS

Jeżeli zamówiona strona zawiera system zarządzania treścią CMS, nasz personel przeprowadzi profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi panelu administracyjnego.

8
Usługi dodatkowe

(Kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

8

Usługi dodatkowe

Po publikacji serwisu internetowego w sieci, Agencja Kiwi Media oferuje szereg usług dodatkowych wspomagających funkcjonowanie witryny w otoczeniu rynowym:

Zarządzanie stronami internetowymi

Zarządanie stroną internetową jest usługą polegającą na modernizacji i aktualizacji witryny w oparciu o przekazywane przez klientów wytyczne, jak również na zapewnieniu jej stabilności i ciągłości działania.

Nadrzędym celem zewnętrznej administracji stronami www, niezależnie od tego czy są to witryny firmowe, sklepy, serwisy informacyjne czy blogi jest wsparcie kompetentnych fachowców, którzy zadbają, aby modyfikacje przebiegły szybko i poprawnie. Jest to niezwykle ważne z punktu widzenia pracodawcy, który nie musi zatrudniać szeregu wykwalifikowanych osób w celu prowadzenia profesjonalnych aktualizacji, a jedynie skorzystać z pomocy firmy zewnętrznej świadczącej outsourcing usług internetowych.

Dzięki współpracy z Kiwi Media wszystkie zmiany przeprowadzane są w oparciu o aktualne standardy, zachowując tym samym poprawność tekstów i grafik.

Najpopularniejsze typy stron internetowych

one page

Przykład

Strony internetowe typu OnePage to witryny oparte zazwyczaj na jednej długiej zakładce startowej, nie zawierają one oddzielnych podstron.

Nawigacja po serwisie odbywa się za pomocą menu, gdzie po kliknięciu określonej pozycji przenoszeni jesteśmy w konkretne miejsce na stronie.

Poszczególne sekcje na stronie typu One Page zintegrowane są pionowo i znajdują się jedna pod drugą, dzięki czemu przedstawione w serwisie informacje tworzą spójną, zgrabną całość. Witrynę zarówno w dół jak i w górę można przewijać także za pomocą scrolla myszki.

Strony One Page są idealnym wyborem dla Klientów którym zależy na nowoczesnej i kreatywnej prezentacji oferty opartej na intuicyjnych rozwiązaniach nawigacyjnych. Najczęściej wykorzystywane jako: wizytówka firmy, prezentacja konkretnej wybranej oferty / usługi, element strategii marketingowej, element kampanii produktowej

multi page

Przykład

W odróżnieniu od stron typu One Page strony internetowe Multi Page to klasyczne, rozbudowane witryny oparte na kilku, kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu podstronach.

Projektowane są one na bazie wcześniej ustalonych z Klientem schematów funkcjonalnych opisujących nawigację pomiędzy poszczególnymi zakładkami w menu.

Strony typu Multi Page doskonale sprawdzają się wszędzie tam gdzie do czynienia mamy z obszerną i różnorodną zawartością merytoryczną. Dzięki szerokiemu zastosowaniu tzw. CMS (system zarządzania treścią) który pozwala na samodzielne administrowanie i aktualizację witryny, wciąż stanowią one najpopularniejszy rodzaj nośników informacji online.

Ze względu na bardzo duże możliwości, witryny tego typu wykorzystuje się najczęściej do kompleksowej prezentacji firmy wraz z pełnym opisem jej oferty, profilu działalności, specjalizacji, etc.

SCROLL

Full Screen

Przykład

Full Screen (Video Background ) to rodzaj pełnoekranowej strony internetowej, która automatycznie dopasowuje się do pełnej rozdzielczości monitora.

Dzięki wykorzystaniu w tle zdjęć w układzie pełnoekranowym lub umieszczeniu pełnoekranowego filmu video strony wyglądają nie tylko niezwykle atrakcyjnie i funkcjonalnie, ale również nawiązują do najnowszych trendów w projektowaniu.

Największą zaletą stron typu Full Screen jest fakt że są one niezwykle proste i intuicyjne w obsłudze. Są wręcz idealnym środowiskiem do błyskawicznej prezentacji oferty skutecznie wyróżniając ją na tle innych witryn. Stronę, podobnie jak w przypadku witryn One Page można przeglądać również za pomocą scrolla myszki.

Strony typu Full Screen głównie dedykowane są dla Klientów którzy chcą zaprezentować swoją ofertę w sposób nowoczesny, często wzbogacony o szereg różnego rodzaju efektów wizualnych i animacji. Coraz częściej znajdują one zastosowanie przy nieszablonowej prezentacji konkretnej usługi lub produktu.

Pomoż nam określić Twoje potrzeby. Precyzyjnie wypełniony brief ułatwi przygotowanie strony idealnie dopasowanej do Twoich wymagań.

1. Twoje dane:


2. Informacje o firmie:

Adres internetowy obecnej strony:

Branża w której firma obecnie prowadzi działalność:

Charakterystyka oferowanych produktów/usług:

Pozycja firmy/marki na rynku:

Co wyróżnia firmę na tle konkurencji:

Adresy internetowe bezpośredniej konkurencji:

Główny cel tworzenia nowej strony internetowej:

Charektyrystyka grupy docelowej:

Dodatkowe informacje

Czy strona ma być responsywna (STRONA DOPASOWANA DO WSZYSTKICH ROZDZIELCZOŚCI)

TAK / NIE

Czy chcesz samodzielnie zarządzać swoją stroną? (System CMS)

TAK / NIE

3. Projekt graficzny:

Styl grafiki (nowoczesny, ekskluzywny, minimalistyczny, korporacyjny,
futurystyczny, dziecięcy, młodzieżowy, bajkowy, mistyczny, zabawny):

Preferowana kolorystyka strony:

Elementy przewodnie projektu:

Dostępne materiały graficzne po stronie klienta (teksty,
hasła reklamowe, logo, księga znaku, zdjęcia wykupione, zdjęcia własne):

Przewidywana struktura menu na stronie (np: o nas, oferta,
specjalizacje, galeria, kontakt, etc.):

Dodatkowe sugestie dot. grafiki:

Wybierz typ swojej strony internetowej:

One Page
Multi Page
Full Screen
Landing Page
One Page Parallax
Serwis / Portal
Blog
Forum
Sklep Internetowy
Inna :

Zaznacz dodatkowe moduły, jakie chciałbyś posiadać na swojej stronie:

Aktualności
Galeria
Rezerwacje
Reklamy
Newsletter
Blog
Chat
Ogłoszenia
Video
Kalendarz
Wyszukiwarka
Forum
Wybór języka
Panel logowania
Social Media
Program Partnerski
Statystyki
Lokalizacja
Formularz
Player Music / Video

Projektowanie interfejsu użytkownika (opcja możliwa jedynie z wdrożeniem CMS)

Standardowy interfejs
Własny interfejs
Własny interfejs + statystyki (UI & UX)

4. Domena i hosting:

Czy firma posiada domenę, która będzie adresem strony www ?

Czy firma posiada wykupiony hosting
(miesce gdzie będzie przechowywana strona www) ?

5. Dodatkowe informacje:

Czy firma potrzebuje wsparcia agencji zewnętrznej w celu
aktualizacji i obsługi strony ?

Czy firma będzie potrzebowała dodatkowych materiałów reklamowych?

Adresy stron www które się podobają:

Oczekiwany termin realizacji strony:

Ta informacja jest dla nas niezwykle istotna,

ponieważ pozwala nam dopasować zaproponowane rozwiązania i proces realizacji do ograniczeń budżetowych projektu:

Wyślij brief, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Zaufali nam: